• 1401/11/26 - 14:08
  • - تعداد بازدید: 84
  • - تعداد بازدید کنندگان: 72
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
نتایج المپیاد ورزشی دانشجویان پسر وزارت بهداشت در ساری؛

3 برد و یک شکست دستاورد دانشجویان ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی ایران

تیم های بسکتبال و والیبال دانشگاه علوم پزشکی ایران در چهاردهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت سه پیروزی ارزشمند کسب کردند.

11601.mp3 3 برد و یک شکست دستاورد دانشجویان ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ چهاردهمین دوره المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در خزر آباد ساری در حال برگزاری است، تیم ها در رشته های بسکتبال و والیبال به رقابت پرداختند.

در روز نخست تیم بسکتبال دانشجویی دانشگاه در دیداری نزدیک رغیب قدرتمند خود تیم شیراز را ۵۴ بر ۵۰ شکست داد و در روز دوم با نتیجه 43 بر 40 دانشگاه علوم پزشکی اراک را از پیش رو برداشت.

تیم والیبال پسران دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز دو بر صفر از سد نیشابور گذشت و در دومین روز از مسابقات با نتیجه دو بر صفر در برابر دانشگاه علوم پزشکی بابل شکست خورد.

همچنین چهار رشته ورزشی از مسابقات المپیاد قهرمانی پسران وزارت بهداشت باقی مانده که مسابقات دو رشته والیبال و بسکتبال در خزرآباد ساری در جریان است و با برگزاری مسابقات کشتی در اواسط اسفند و رشته فوتبال در اردیبهشت سال آینده به پایان می رسد.

گفتنی است؛ این دوره از بازی ها در رشته بسکتبال ۲۷ دانشگاه و در رشته والیبال ۴۶ دانشگاه شرکت کردند و این مسابقات در ۸ روز برگزار می شود.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی
  • کد خبر : 11601
:

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings