• 1401/11/30 - 12:13
  • - تعداد بازدید: 71
  • - تعداد بازدید کنندگان: 66
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صعود مقتدرانه تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی ایران

تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی ایران در دوره مقدماتی با سه برد مقتدرانه به عنوان سرگروه و با دو برد در مرحله حذفی به نیمه نهایی المپیاد ورزشی وزارت بهداشت صعود کرد.

11676.mp3 صعود مقتدرانه تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛چهاردهمین المپیاد ورزش های قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی که در خزرآباد ساری در جریان است، بر این اساس تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه  با سه برد مقتدرانه به عنوان سرگروه و با دو برد در مرحله حذفی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم بسکتبال دانشجویان در روز نخست توانست تیم شیراز را ۵۴ بر ۵۰ شکست دهد، همچنین در روز دوم به مصاف تیم دانشگاه علوم پزشکی اراک رفت و با نتیجه 43 بر 40 مقابل این حریف به پیروزی رسید و در روز سوم نیز با نتیجه 53 بر 26 دانشگاه علوم پزشکی مشهد را از پیش رو برداشت.

همچنین در مرحله یک شانزدهم، مقابل تیم کردستان با نتایج 45 بر 36 و در مرحله یک هشتم تیم بابل را با نتیجه 62 بر 47 با شکست بدرقه کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و جزو چهار تیم برتر شود.

در این زمینه تیم والیبال پسران دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با یک پیروزی و دو شکست از ادامه رقابت های المپیاد پسران باز ماندند.

گفتنی است این مسابقات در ادامه چهاردهمین المپیاد ورزشی پسران وزارت بهداشت تا سوم اسفند در خزرآباد ساری در جریان است.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی
  • کد خبر : 11676
:

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings